بستن


پارتیشن اداری
 
یکی از نکات مهم در طراحی فضای محیط کار، فراهم آوردن شرایطی است تا کارمندان از تنش ها و مزاحمت های ناشی از رفت و آمدها در محیط کار ایزوله باشند، که این امر با استفاده از پارتیشن بندی در محیط کار میسر میشود. ابعاد و ارتفاع پارتيشن اداری از قابل توجه ترين نكات در انتخاب مناسب پارتيشن می باشد، كه با توجه به فضاي در اختيار، كارشناسان زبده شركت شما را در انتخاب و نصب پارتیشن اداری راهنمايي خواهند كرد.
 
در طراحی پارتیشن اداری به فرم نیز بسیار توجه می‌شود، به عنوان مثال می‌توانید از گره چینی، منبت‌کاری و دیگر هنرهای تزئینی برای قسمت‌هایی از پارتیشن استفاده كنید. قسمت هایی از محیط اداری که فعالیت خاصی انجام میشود توسط پارتیشن‌های چوبی و شیشه‌ای که می‌تواند از نوع سندبلاست باشد و روی زمین پیچ شود، از یکدیگر جدا می‌شوند.


پارتیشن اداری,فضاهای اداری،انواع پارتیشن های اداری

 
پارتیشن اداری:
پارتیشن‌ها برای جداسازی موقت در فضاهای اداری استفاده می‌شوند و به زیبایی فضای داخلی ساختمان نیز کمک زیادی می‌کنند. پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات و قیمت پارتیشن اداری آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد.
 
پارتیشن اداری به دو دسته تقسیم می شوند:
پارتیشن های تک جداره
پارتیشن های دو جداره

پارتیشن های تک جداره:
پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت تر می‌کند.پارتیشن تک جداره از پروفیل‌های 4*4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.این نوع پارتیشن جداکننده ای سبکتر و مقرون به صرفه تری از انواع دیگر جداکننده ها است و جهت ایجاد فضا های خصوصی و نیمه خصوصی کاملا مناسب می باشد.

 
پارتیشن تک جداره از فریم و جداره های ام دی اف و شیشه تشکیل شده است که ابعاد جداره ها می تواند با توجه به سلیقه مشتریان به صورت ارتفاع کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف متغیر باشد.ام دی اف مورد استفاده در این نوع از پارتیشن ها به صورت ۱۶ میلیمتری می باشد. این نوع پارتیشن های تک جداره در هر ارتفاعی قابل پیاده سازی است ولی بهتر است  ارتفاع درب بیشتر از ۲۰۰ سانتی متر باشد. ساخت فریم درب ها در این نوع پارتیشن به گونه ای است که تجهیزات قفل و یراق آلات را بتوان بر روی درب اجرا نمود. در این پارتیشن از شیشه هایی با ضخامت ۶ میلیمتری و به صورت ساده، تمام سندبلاست و یا سندبلاست راه مات استفاده میشود. همچنین امکان حک کردن لوگوی مشتریان به صورت سندبلاست در این نوع پارتیشن ها وجود دارد. از مزایای پارتیشن تک جداره  ارزان و سبک بودن و خاصیت جابجایی راحت آن و از معایب آن عایق نبودن نسبت به صدا و حرارت می باشد.



پارتیشن های دو جداره:
در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد.بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد.برای ساخت پارتیشن‌های دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.


پارتيشن دوجداره براي جلوگيري از مزاحمت هاي شنيداري و ديداري استفاده میشود. به منظور ایستایی، زیبایی و عایق صوتی و آکوستیک بودن این نوع پارتیشن، عمدتا در پارتیشن دوجداره استفاده از شيشه هاي دوجداره مات به جاي پنل يو پي وي سي توصيه مي شود.
 
ام دی اف مورد استفاده در پارتیشن دو جداره از نوع ۱۶ میلیمتری بوده و تمام لبه های MDF با نوار  PVC  عایق شده است. ضخامت پارتیشن دو جداره حدودا ۱۲ سانتی متر می باشد. پارتیشن دوجداره به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و همچنین تا ارتفاع سقف قابل پیاده سازی میباشد.
 
ارتفاع پارتیشن ها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. در پارتیشن دوجداره از جداره های شیشه نیز به صورت دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با سلیقه مشتری و نور موجود در محل قابل تغییر می باشد.
 
در پارتیشن دوجداره میتوان از پرده کرکره بین جداره ها استفاده کرد. شیشه هایی که در دو طرف پرده کرکره نصب می شوند باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده کرکره ها می شوند. در پارتیشن دو جداره می توان از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومی) استفاده نمود، به طوری که امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم نموده و به آن زیبایی میبخشد.


پارتیشن اداری,فضاهای اداری،انواع پارتیشن های اداری


 در پارتیشن دو جداره می توان از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومی) استفاده نمود، به طوری که امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم نموده و به آن زیبایی می بخشد.

رفع پرتی فضا در طراحی پارتیشن اداری:
در طراحی پارتیشن اداری می توان معابر را در هم ادغام کرده و پرتی فضا را به حداقل رساند ، لذا در برخی موارد میتوان از استفاده از درب پرهیز کرد. چرا که بسیاری از فضاهای اداری نیاز به درب نداشته و در طول مدت از آن هیچ استفاده ای نمی شود. در اینجا اهمیت بالای نیازسنجی دقیق در پروژه های دکوراسیون اداری نمایان می شود.
 

پارتیشن اداری,فضاهای اداری،انواع پارتیشن های اداری

 
انواع پارتیشن های اداری از نظر مواد تشکیل دهنده
شیشه ای
ام دی اف(MDF)
آلومینیوم
ترکیب شیشه و ام دی اف


مزایای استفاده از پارتیشن های اداری:
نصب سریع پارتیشن اداری عدم اتلاف وقت کارپرسنل و سازمان می شود
زیبایی و دکوراتیو بودن پارتیشن ادرای
تنوع رنگ و طرح قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آسان
اندازه دلخواه برای پارتیشن اداری
امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و اسان


کاربرد پارتیشن دوجداره
 
از پارتیشن دوجداره عموما برای زیبایی بیشتر، دکوراتیو بودن، ایستایی و همچنین خاصیت آکوستیک بهتر آن نسبت به پارتیشن اداری معمولی استفاده می شود.
 



کاربرد پارتیشن اداری
 
از پارتیشن اداری عموما برای تفکیک موقت یا دائمی فضاهای اداری استفاده می شود. پارتیشن اداری یکی از مهمترین آیتم های دکوراسیون محیط کار شماست.





منابع : partition2jedareh.com/ , afn-furniture.com , ويرايش ايران صنعت : www.irsanat.com


برچسپ ، كليد واژه ، كلمات كليدي : پارتیشن اداری  ، کاربرد پارتیشن اداری ، کاربرد پارتیشن دوجداره ، مزایای استفاده از پارتیشن های اداری ، تقسيم بندي انواع پارتيشن اداري

گرد آورنده : irsanat.com :( پیمان محمدرضایی )
تاریخ ارسال :  1395/11/17     
تعداد مشاهده :4186
ثبت نظرات شما کاربران محترم باعث بهبود مطالب سایت خواهد شد
نام و نام خانوادگی : الزامی
تلفن/ایمیل :
نظر شما : الزامی
کد امنیتی :

الزامی


دیگر مطالب مرتبط با موضوع : دکوراسیون


جهت دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید             
آخرین مقالات ارسالی
مطالب تصادفی


دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 114
تاریخ :1403/2/26
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.